Hobbs Schools Eagle Logo

Students, log in to your Skyward account to view your '25-'26 school year schedule.

Click on the link below to access the Schedule Change Form. Students must log in with their school email to do so. This window will be open from Monday, July 14th - Thursday, July 17th ONLY. No schedule change requests will be accepted after this window.

Students must submit more than one form if you are requesting to change more than one class period.

Approvals will only be accepted due to an AP class, athletics, band, and/or choir. Schedules will not be changed due to a student wanting to be with a friend and/or have a specific lunch.

Please note, if you are enrolled in an AP class,  you will not be able to get out of the class after this window has closed.

English: HHS Schedule Change Request Form

Estudiantes, inicien sesión en su cuenta de Skyward para ver su horario escolar del año 2025-2026.

Hagan clic en el enlace a continuación para acceder al formulario de cambio de horario. Los estudiantes deben iniciar sesión con su correo electrónico escolar para hacerlo. Este periodo estará abierto únicamente del lunes 14 de julio al jueves 17 de julio. No se aceptarán solicitudes de cambio de horario después de este periodo.

Los estudiantes deben enviar más de un formulario si solicitan cambiar más de un periodo de clase.

Solo se aceptarán aprobaciones para una clase de Colocación Avanzada (AP), atletismo, banda o coro. No se cambiarán los horarios si un estudiante desea estar con un amigo o almorzar en un horario específico.

Tengan en cuenta que, si están inscritos en una clase de Colocación Avanzada (AP), no podrán salir de la clase una vez finalizado este periodo.

Spanish: HHS Formulario de solicitud de cambio de horario